Nasza działalność

Tratoria to mały, niezależny dom promocji.

Koncentrujemy się na wybranych zagadnieniach promocji: reklamie, public relations, a także na konstruowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji.

Specjalizujemy się w oryginalnych i nowatorskich projektach, produktach oraz usługach, należących dziś do nisz w swoich kategoriach, bądź skierowanych do wyselekcjonowanego grona odbiorców.

Koncentrujemy się tylko na tych zagadnieniach, w których jesteśmy ekspertami i które nas pasjonują.

Głównym przedmiotem naszego zainteresowania jest wino, ale realizujemy również i inne NIETYPOWE projekty, kryjące w sobie szlachetność i emocje równą dobremu winu.

Naszym celem jest:

Oswajanie z winem.

Pozycjonowanie wina, jako elementu kultury życia codziennego i nowoczesnego stylu bycia, produktu dla aspirujących, młodych i otwartych konsumentów.

Tworzenie przyjaznej atmosfery wokół wina.

Wpływanie na postawy i trendy konsumenckie.

Lobbing dla produktów winiarskich

Nasze najważniejsze projekty:

California Dreaming Festival Warszawa i Kraków
Spotkania z winem dla AMS, TPSA, HBO Polska, Red Bull Polska, CSW – Centrum Sztuki Współczesnej
Premiera, uroczyste otwarcie dla dziennikarzy odrestaurowanego Hotelu Willa Lubicz w Gdyni

Więcej znajdziesz w dziale: Działania PR/Projekty

Pin It on Pinterest