Nasza działalność
Tratoria to mały, niezależny dom promocji.
Koncentrujemy się na wybranych zagadnieniach promocji: reklamie, public relations, a także na konstruowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji.
Specjalizujemy się w oryginalnych i nowatorskich projektach, produktach oraz usługach, należących dziś do nisz w swoich kategoriach, bądź skierowanych do wyselekcjonowanego grona odbiorców.
Koncentrujemy się tylko na tych zagadnieniach, w których jesteśmy ekspertami i które nas pasjonują.
Głównym przedmiotem naszego zainteresowania jest wino, ale realizujemy również i inne NIETYPOWE projekty, kryjące w sobie szlachetność i emocje równą dobremu winu.
Naszym celem jest:
Oswajanie z winem.
Pozycjonowanie wina, jako elementu kultury życia codziennego i nowoczesnego stylu bycia, produktu dla aspirujących, młodych i otwartych konsumentów.
Tworzenie przyjaznej atmosfery wokół wina.
Wpływanie na postawy i trendy konsumenckie.
Lobbing dla produktów winiarskich
Nasze najważniejsze projekty:
California Dreaming Festival Warszawa i Kraków
Spotkania z winem dla AMS, TPSA, HBO Polska, Red Bull Polska, CSW – Centrum Sztuki Współczesnej
Premiera, uroczyste otwarcie dla dziennikarzy odrestaurowanego Hotelu Willa Lubicz w Gdyni
Więcej znajdziesz w dziale: Działania PR/Projekty